Butlletí informatiu 16-09-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

  La DO Montsant es troba en plena verema. A les zones més primerenques, la campanya ja encara la recta...

Falset reforça el seu paper com a pol de recerca i innovació en el sector vitivinícola català gràcies al conveni de...

Divendres, 18 Setembre 2026 17:59

Òmnium Priorat arrenca el nou curs amb un calendari carregat d’activitats, en què la literatura i la cultura...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:46

L'associació Prioritat organitza aquest dissabte 19 de setembre una nova sortida interpretativa per descobrir el...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:32

El Consell Comarcal del Priorat acollirà una jornada informativa sobre el reg a la comarca, amb l’objectiu de donar a...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:29

El Consorci per a la Normalització Lingüística ha obert el període d’inscripció als cursos de català per al nou...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:23

Unió de Pagesos alerta que els baixos preus del raïm durant aquesta verema posen en risc la viabilitat de moltes...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:20

Falset ha començat el nou curs escolar 2026-2027 amb un total de 661 alumnes repartits entre els diferents centres...

Dimarts, 15 Setembre 2026 11:18

Benvinguts al butlletí informatiu de Ràdio Falset,

L'Associació de Comerciants de Falset organitza aquest cap de setmana la 3a Fira Fora Estocs, la segona que coincideix amb el final de les rebaixes d'estiu i que, aquest any, també ho fa amb les Festes de Santa Càndia.

Segons Enric Calvo, secretari tècnic de l'associació, aquesta coincidència pot beneficiar l'esdeveniment.

Enric Calvo

 

La Fira Fora Estocs és una de les accions per promocionar el comerç de Falset endegades per l'associació, com també ho és la targeta de fidelització. En aproximadament un any de funcionament, més de 1.000 clients ja disposen d'aquesta targeta. Des de l'Associació de Comerciants es mostren molt satisfets amb l'evolució que ha experimentat aquesta iniciativa, a la que s'afegiran noves propostes com un catàleg de promocions en els punts de venda que, properament, se sumarà al que ja hi ha al web de l'associació.

Enric Calvo

 

D'altra banda, a l'espera de poder tenir dades definitives sobre el consum als comerços de Falset durant l'estiu, les sensacions en el si de l'associació són força bones.

I d'una fira a una festa, també dissabte dia 4. La del vi i la verema antiga de Poboleda, que aquesta any arriba a la 12 edició. A banda de fer la tradicional verema i piada del raïm com es feia antigament, als baixos de les cases pairals del carrer major s'hi instal·laran 26 cellers de la DOQ Priorat, que oferiran tasts dels seus vins.

La nit del dia abans, a més, es presentarà el primer vi de vila de Poboleda. Aquest forma part d'un ampli projecte de la DOQ Priorat que, com ja us hem explicat en alguna ocasió, identifica els vins amb el poble del que són originaris.

Us recordem que aquest vespre, a les 8 i a l'Ajuntament de Falset, tindrà lloc una reunió oberta a totes aquelles persones que vulguin col·laborar amb Ràdio Falset o realitzar un espai a la nostra emissora.

I fins aquí el butlletí d'avui. Gràcies, com sempre, per la vostra atenció.

Publicitat